hostmonster שואפים להוביל באיכות שירות הלקוחות
מבין המתחרים.
הם משקיעים בכוח אדם מקצועי ומיומן למתן תמיכה טלפונית 24/7 כמו גם תמיכה בצ'אט ובמייל. יש להם גם מרכז תמיכה מתקדם וקל לשימוש, עם מדריכים מפורטים למתחילים.
ב hostmonster שירות הלקוחות הינו מהיר, אדיב וסבלני. הם מעסיקים את כוח האדם הטוב ביותר ושואפים שצוות התמיכה של hostmonster יקבלו את התשבחות הטובות ביותר בתחום שירות הלקוחות. כל אנשי השירות שלהם נמצאים בבית ובמיקום שלהם ביוטה, והם זמינים בכל ימות השנה, בטלפון, במייל ובצ'ט.
ה help desk של hostmonster מאפשר גישה קלה למערכת התמיכה, בסיס הידע, הרבה מדריכי וידיאו שיעזרו לך להתחיל ופורמט משתמש שינקר עיניים לכל לקוחות האחסון האחרים. גישות אחרות לתמיכה כוללות לוח בקרה מקוונן, אזור עם תיעוד וצ'ט חי. לא משנה מה, ל hostmonster יש גיבוי לכל נושאי התמיכה.
hostmonster מציע מרכז עזרה מקיף באינטרנט עם חיפוש faq כמו גם מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם התמיכה הטכנית עשרים וארבע שעות ביום, כולל טלפון חינם ופתיחת טופס תקלה. כמו כן ישנם סרטוני הדרכה רבים ופורום תמיכה המופרד מהאתר המרכזי שלהם, דבר שמאפשר גישה לצוות של hostmonster לספק עזרה ותשובות לכל שאלה שאולי תהיה לכם.