המדריך המקיף לכתיבת תוכן לאתר

 

הקדמה

לתוכן השפעה מכרעת על איכות האתר, אך מצד שני לרוב זוהי מטלה לא קלה שאין ששים לבצעה.
תוכן איכותי מאפשר לקוראים להבין ולהפנים את המידע, והוא, הוא המרכיב העיקרי בביצוע המכירה. חשיבותו רבה מאוד, לכן הוא מקבל פרק נפרד בקורס זה.

למרות שכתיבת תוכן לאתר הוא אתגר לא קל, כתיבה או עריכת תוכן מוכן ללא עזרה חיצונית מקנה שליטה רבה יותר על האתר, ונותנת יכולת וביטחון גם להמשיך ולעדכן אותו תדיר (בד"כ בעל העסק גם יודע הכי טוב על תחום התעסקותו). לכן דווקא כן מומלץ להשקיע זמן ומחשבה ולבנות תוכן לאתר ללא עזרה חיצונית.

כמובן שלא לכולם יש את הזמן או היכולת לשבת ולנסח תוכן מוצלח לאתר, לכן במידה שזה ממש לא בשבילכם, אתם בהחלט יכולים לפנות לאיש מקצוע (קופירייטר) בעל ניסיון בתחום, שיוכל לבנות לאתרכם תוכן מקצועי. לעיתים עלות כתיבת תוכן ע"י קופירייטר טוב עדיפה, אם זמנכם יקר וקשה לכם לשבת ולהתרכז בליקוט וניסוח המידע באופן המתאים ביותר. אך כאמור, איכות התוכן תקבע את גורל האתר, לכן אם תחליטו לשים חלק קריטי זה בידי מישהו אחר, מומלץ להעזר רק בקופירייטר איכותי עם קבלות.

 

נושאי המדריך -

כתיבת תוכן לאתר - מדריך מקיף

לקראת כתיבה - איפיונו של האתר.

תוכן שיווקי.

הנעה לפעולה.

דף הבית.

דף אודות.

דפי השירותים.

דף יצירת קשר.

דגשים בכתיבת תוכן לאתר.

 


איך לכתוב תוכן לאתר - המדריך המקיף

בניית תוכן לאתר כתהליך תכנון בית חדש

אפשר לדמות תהליך בניית אתר לתהליך בניית בית.

כמו בתכנון בית חדש. אי אפשר לבנות בית אם אין אנו יודעים איך הוא יראה?

בשביל זה אנו צריכים תכנון מוקדם של הבית החדש - כמספר החדרים, תפקידם, גודלם והעיצוב שלהם.

כתיבת תוכן לאתר - המדריך

 

אפיון האתר

הדבר הראשון למשל בתכנון בית חדש הוא חלוקת הבית לחדרים.
כך גם בבניית האתר, נחלק את האתר שלנו לדפי האתר.

כשם שבבית יש סלון, מטבח, חדר הורים, חדר ילדים, אמבטיה ושירותים, כך גם באתר, לכל דף ישנו שם ותפקיד. שמות ברורים לדפים יעזרו לגולשים לנווט ברחבי אתר הבית שלכם מבלי להטריד את האורחים שלכם בשאלות כגון: סליחה היכן השירותים?

היכן ממוקמים את השירותים של העסק...
בכדי שלאורחינו יהיה קל להתמצא באתר, שמות הדפים לרוב יופיעו בראש הדף (סרגל עליון) או לצידו הימני (סרגל צידי).
סרגל עליון או צידי נקבעים על פי החלטתנו, אך לרוב הסרגל העליון אינו יכול להכיל קישורים רבים וינתב ל"חדרים" העיקריים באתרינו. ואם האתר הוא גדול ומסועף, הסרגל הצידי ייתן גם את פירוט "החדרים" המשניים בו.

 

החלוקה לדפים

איך נסדר כל חדר?
אחרי שחילקנו את האתר לדפים ולכל דף הענקנו שם, נשאר לנו לעשות רק דבר אחד! למלא אותם בתוכן. ובעניין הזה יש לכם 2 אופציות: האחת שאורחים שלכם יגידו: וואו! ויכנסו. או שהאורחים שלכם יגידו לכם "מצטערים, אבל אנחנו חייבים לזוז...". וכשמדובר בעולם הוירטואלי, הם אפילו לא יתנצלו, הם פשוט יזוזו...

שלא כמו בבית הפרטי המבקרים הם אינם מכריכם, כך שבאתר אינטרנט הם צריכים לקבל מושג מיידי ובהיר על מה הוא מדבר. בעולם הווירטואלי האורח אינו יכול לשאול למשל היכן נמצא חדר האורחים? אם הוא לא מוצא את החדר הזה, משמע הוא לא קיים. לא קיים? אז הוא ממשיך למתחרה שלכם...
לכן אם יש לכם שירות אותו תרצו להציג, נתבו את הלקוח אליו בצורה הכי פשוטה וברורה בכדי לא לאבד אותו בדרך.

 

תוכן האתר

 

כתיבת תוכן לאתר אינטרנט - המדריך המקיף

"אין צורך להמציא שום דבר רק למצוא..."
את מה למצוא? מה גורם להחלטת הגולש להעיף מבט באתר שלכם ולהציג לו את המענה הטוב ביותר שהוא יכול לקבל.

איזה תוכן יגרום ללקוח להישאר באתר?
איך נוכל לגרום ללקוח לגלוש באתר יותר זמן ובסוף להתקשר ולומר לכם: "שלום, קוראים לי חיים, הגעתי אליך דרך האתר שלך. רציתי
לשאול ...".

איך גורמים ללקוח שלכם לרצות לקנות את מה שיש לכם למכור לו?

תוכן שיווקי

 

תוכן שיווקי הוא תוכן שמיועד לגרום לגולשים לבצע פעולה מסוימת כרכישת מוצר, יצירת קשר.
בכדי לכתוב תוכן שיווקי טוב, השאלה הראשונה שעליכם לענות עליה היא - מי הלקוח שלכם?  
כלל חשוב בשיווק בכלל ובכתיבה שיווקית בפרט הוא - להכיר את הלקוח שלכם.

מי הוא קהל היעד שלכם? אי אפשר לכתוב תוכן שיווקי לכולם. לרוב לא יהיה טעם לשכנע נשים לרכוש כלי עבודה לשיפוץ הבית, או לנסות לפתות גבר להירשם למכון טיפוח ויופי...
כשאנו כותבים ומפרסמים את אתרינו, הפרסום הממוקד הינו יעיל יותר. לכן, כשמול עינינו מופיע הלקוח האידיאלי לאתר, אפשר יהיה לדבר אליו.

כתיבת תוכן שיווקי אינה כה פשוטה, כמובן חשוב מאוד לדעת על מה לכתוב, אך חשוב לא פחות הוא איך לנסח את זה באופן שיסיר את הרתיעה וחוסר האמון הראשוני אשר מאפיין באופן טבעי את כלל המבקרים החדשים באתר. מטרתה של הכתיבה השיווקית היא ליצור הזדהות ועניין.

תוכן שיווקי אמנם הוא תוכן מכירתי, אך עליו להיות במסווה של תוכן מושך ואינפורמטיבי מקיף ואמיתי כסיפור אישי המחזק את ניסיונו של בעל העסק או יכולות המוצר, או כהצגת בעיה וכל הדרכים לפתרונה (עם מתן מידע לגבי הפתרון הייחודי של העסק כמובן), או כתיאור מקצועי ומקיף של המוצר שלכם בהשוואה למוצרים האחרים בשוק.

הראו שאתם מומחים בתחום - מומלץ להוסיף גם מאמרים, סקירות וכתבות איכותיות שעוסקים בתחום, הם יספקו לגולשים מידע חשוב ויתנו להם תחושה של ניסיון ומקצועיות של האתר ובעליו.

טקסט טוב הוא המעביר את הלקוח חוויה... אם הוא גורם לו לצחוק, או להזיל דמעה או להתרגש, מה טוב. ככל שהלקוח ימצא את עצמו בטקסט שלך ויזדהה איתו וככל שהאתר ייתן מענה מעמיק ומקצועי יותר ללקוח, כך סביר שישאר באתר זמן רב יותר ואפשר שירצה לרכוש את השירות או המוצר שלכם או לפחות להתעניין לגביו.

כך שתוכן שיווקי טוב יוצר הנעה לפעולה.

הנעה לפעולה

 

תוכן שיווקי והנעה לפעולה כדאי שיהיה כבר בדף הבית ועדיף אף בכמה שיותר דפים באתר.
לאחר שהלקוח כבר מכיר ביתרונות השירות או המוצר שלכם, פעולת ההנעה היא זו שתוביל את הלקוח לשלב הבא: להתקשר, לכתוב תגובה, ליצור קשר.

ניתן לחלק את התהליך ל 3 שלבים:
1 - קודם לעורר אצל הגולש את הצורך במוצר - מדוע המוצר מספק לו את הפיתרון הטוב ביותר.
2 - לעורר רצון לעשות פעולה בנדון - ליצור קשר, להזמין דוגמא חינמית וכו.
3 - לתת אפשרות אטרקטיבית לרכישה דרך האתר - תהליך רכישה ידידותי עם אחריות או התחייבות לסיפוק מלא מהמוצר.

כהנעה לפעולה מומלץ להיעזר בפרסום דיל, מבצע אטרקטיבי או קבלת מידע מקיף או דוגמית חינם שימשכו ויתנו תמריץ לגולש לעשות מעשה ולהפכו ללקוח פעיל, גם אם לא מכניס (בינתיים).

האם אתם ממש בעלי ביטחון במוצר/שירות שלכם? דרך טובה למשיכת לקוחות לרכוש את מוצרכם היא להוריד את סיכון רכישת מוצר שאינו מוכר מצד הלקוח. להגברת אמונו מומלץ להבטיח התחייבות לסיפוק מלא של הלקוח עם אפשרות חרטה והחזרת המוצר/כסף, עסק שירותי יכול לבצע מקצה שיפורים כפיצוי. הצעה זו נותנת רושם של ביטחון במוצר שלכם ומאפשרת לשבור את מחסום החשש של סיכון רכישת מוצר שאין ללקוחות החדשים ניסיון איתו. ברור שישנם מספר לקוחות מצומצם שאף פעם אינם מרוצים ושצריך יהיה להתמודד איתם, אך הצעה זו תאפשר לכם להשתפר דרך קבלת פידבק מלקוחות וגם לבנות לכם מוניטין של שירות ואמינות שהם אבני היסוד לשגשוגו של העסק. לקוח שבע רצון הוא לקוח חוזר וגם ממליץ.

דף הבית

 

הדף הכי חשוב באתר שלכם. אפשר להקביל אותו לחלון הראווה בחנות או לסלון הבית. זה הדף המרכזי שבו האורחים מתרכזים לפני שהם ממשיכים לחדרים השונים. דרך דף זה האורחים מקבלים את הרושם הראשוני ומחליטים האם להמשיך ולשוטט בשאר רחבי האתר.
דף הבית הוא הדף הכי נצפה בכל אתר אינטרנט. זה הדף שבו הלקוח שלכם מקבל תוך שניות בודדות רושם כללי על האתר ומחליט האם יש כאן משהו בשבילו או שהוא ממשיך ועובר הלאה לאתר הבא.

דגשים ביצירת דף הבית -
• מאחר שהגולש המגיע לאתר חדש הוא בד"כ חסר סבלנות, על דף הבית להיטען במהירות, ולהיות מחולק לחלקים ברורים.
• תכנון ועיצוב דף הבית הם בעלי חשיבות גבוהה ועליכם להשקיע מחשבה מעמיקה בעיצובו ובתכנים אשר יופיעו בו.
• על דף הבית להיות מעוצב בטיב טעם ובפשטות.
• על דף הבית לשדר מיהמנות ומקצועיות.
• על דף הבית להוביל במהירות ובקלות את מבקריו לעמודים הרלוונטיים להם באתר.
• אל תבחרו בעיצוב מסורבל ואל תאביסו עליו אלמנטים גרפיים כבדים כתמונות רבות, פלאש או מגוון סרטוני וידאו.
• דף בית אפקטיבי הוא דף בית ייחודי אשר משאיר רושם ראשוני טוב. הוסיפו לוגו מקצועי ומזמין, תכננו אותו כך שיגרה את המבקרים בו להמשיך ולהתעמק בתוכן האתר במטרה למצוא את מבוקשם.

מה לכתוב בדף הבית?המדריך לכתיבת תוכן לאתר

הכותרת - כותרת מושכת חשובה ביותר.
ואיך מנסחים כותרת טובה? כותרת מושכת היא בעיקר כזו שמראה ללקוח את התועלת האמיתית של העסק שלכם לחיים שלו, היא תמיד תלכוד את תשומת הלב של הלקוח שלכם.
למשל - אמנם זה מה שאנו מציעים אך לא מומלץ ישר לכתוב: כסא נוח בצורה יוצאת דופן, או תיק השקעות שמנוהל על ידי מומחים או טיפול קוסמטי מפנק.
אלא לנגוע בדבר האמיתי אליו הם כמהים!
• הדרך הפשוטה להיפטר מכאבי הגב.
• הסוד להכפיל את המשכורת בלי להגדיל את השעות העבודה.
• האפשרות לחיים חדשים לאחר טיפול פנים.

אומרים - "כותרת טובה והלקוח בידיים שלך" (או בטקסט שלך). אך אין מה לנוח על זרי המילים. עליכם למצוא את הדרך להוביל את הגולש הפוטנציאלי שורה אחרי שורה דרך כמיהותיו ועד לפתרון המושלם עבורו.

ידוע שגולש שאינו מוצא את מבוקשו, עוזב תוך שניות מעטות את האתר, לכן המטרה היא לאפשר לגולש בזמן קצר זה להבין מה אתם מציעים לו. השתדלו לא לכתוב טקסטים ארוכים מדי ואת המידע החשוב ביותר מקמו בחלקים העליונים של העמוד.

דף אודות

 

פעמים רבות נקרא דף האודות גם בשם "אודותיי", "קצת עלי" או "עלינו", ובחברה רשמית אפשר גם "פרופיל החברה".
לא משנה מה שם הדף, מטרתו אחת: היכרות מקדימה. על עמוד זה לגרום ללקוח שלכם תחושה שהוא כבר מכיר אתכם עוד בטרם יצר איתכם קשר.
איך נותנים ללקוח את התחושה הזו? מספרים לו קצת עליכם.
לא יזיק לתת ללקוח שלך קצת פרטים "מקרבים" עליכם, ככמה ילדים יש לכם ובני כמה הם, אך לא חייב אם זה לא ממש רלוונטי לסיפור העסק שלכם. אך למשל, אם הקמתם אתר המספק מתכונים למרקים ביתיים, ותספרו שבמשך שנים יצא לכם מוניטין של 'בשלנים' בקרב המשפחה והחברים זה יציף ללקוח את התשוקה להמשיך לקרוא, להנות מנסיונכם ולעיתים אף לרכוש ולנסות את המוצר.
סיפור קצר המעביר חוויה – מעורר תחושת הזדהות...
תפקיד נוסף של דף האודות היא לבנות את האמון בעיני הגולשים.
אמינות - דף האודות תפקידו הוא לרכוש את אמון הלקוח, לייצר אצלו תחושה שיש לו על מי לסמוך.
מי אתם והיכן אתם ממוקמים, הכשרה ו/או ניסיון מקצועי, למה דווקא אתם, מהו הערך המוסף שהלקוח מקבל ממכם. מומלץ לצרף לדף האודות תמונה שלכם או סרטון וידאו, הראו שמאחורי האתר יש בשר ודם. מישהו ממשי לדבר איתו.

דפי השירותים

דפי השירותים לרוב מביאים איתם אינפורמציה מקצועית.
לא מומלץ להיגרר ישר לנתונים האינפורמטיביים כמו: משך הסדנה ואיפה היא תתקיים, אלא קודם להציף את הלקוח בתועלות: "כל היום בכיבוי שריפות? הסדנה לניהול זמן תלמד אותך איך לתכנן נכון את הזמן שלך." ורק בהמשך (לאחר שהלקוח כבר "חם") לתת את כל הפרטים הרלוונטיים.
גם כאן מומלץ לציין מהו הערך המוסף שהלקוח מקבל ממכם. תחילה התמקדו בפיתרון ופחות במוצר, הדגישו את שאתם יכולים לעזור ללקוח ולא בהתפארות כמה אתם טובים.
אם העסק בעל ותק ובעל רשימת לקוחות חשובים ומכתבי הוקרה מהם, הצגתם יוסיף לאיכותו ומהימנותו של העסק בעיני הגולש.
צרפו תמונות, תיק עבודות, דוגמאות והוכחות שונות על פעליכם, אחרי הכל זה חלק מהאמינות שלכם.
וחשוב לא לשכוח לסיים בפעולת הנעה למשל: "על מנת לקבל פרטים נוספים על השירות/מוצר שלנו, מלא את הפרטים שלך ונשלח אליך פרטים נוספים (או ניצור איתך קשר) תוך 24 שעות".

דף יצירת קשר

 

יצירת קשר של לקוח היא סימן להבעת עניין באתר. זוהי הזדמנות. יצירת קשר היא סימן שהלקוח מעוניין במשהו (להתרשם מבעל האתר, לקבל מידע נוסף או לבדוק משהו שאינו מובן לגביו), במקרים רבים הוא השלב הראשון החשוב לפני רכישה.
לכן תמיד חשוב להניע ליצירת קשר וזאת על מנת לאפשר ללקוח להכיר את האדם שמאחורי האתר (במידה ואתם באמת נחמדים...) יצירת קשר תאפשר לכם גם ליצור רשימת תפוצה. במקרים מסוימים אפשר לעניין לקוח פוטנציאלי ע"י הכנת מידע חינמי איכותי ולארוז אותו בPDF או בסרטוני וידאו ולשלוח אותם למייל שלו. כך הם מקבלים מידע שהם מחפשים - ואתם, את המפתח למכירת מוצר שלכם.

• עצבו ונסחו גם את שאר דפי האתר שלכם כגון: דף התמיכה, דף רזומה, דפי מאמרים, שאלות ותשובות, יצירת קשר, גלריית תמונות, מפת האתר וכו. שמרו כל נושא בעמוד וורד נפרד.

דגשים נוספים

בחוקי האינטרנט, כתיבה שיווקית עובדת בדיוק כמו בשיחה. ככל שהיא תהיה ייחודית, מעניינת ובגובה העיניים כך נרצה להמשיך בה.
גולש נכנס אליכם לאתר בשביל לקבל מידע מסוים. ספקו לו את המידע באופן ממוקד וענייני.
ספקו מידע והראו בקיאות - גולש שיקבל תחושה שעומד מאחורי האתר אדם שהוא מקצועי בתחום בו הוא מחפש תשובה, זה יוסיף לו ביטחון לעשות בהמשך צעדים פרקטיים יותר דרך האתר.

טובתו של הלקוח (חוק הכוונה) - ברגע שתתמקדו בכנות בטובתו של הלקוח ותשאפו להוציא כמה שיותר לקוחות מרוצים ללא ההתעסקות איך תוכלו לעשות כסף במכירה, רף המכירות שלכם יתחיל לנסוק בהדרגה ולאורך זמן... אמון הלקוחות הוא דבר שנבנה בהדרגה. אין קיצורי דרך, התקופה הראשונה של בניית מוניטין (איכות ואמינות) לאתר/עסק היא תקופה אשר מצריכה עבודה רבה (ולא תמיד בתמורה המצופה) וחודשים לא מעטים של סבלנות, אך היא בסופו של דבר תשתלם מאחר שלקוחות מרוצים ימליצו ויחזרו אליכם גם בעתיד. במשך תהליך בניית המוניטין, אל תתבישו לפרסם את אמון הלקוחות בכם דרך מכתבי תודה והמלצות שלהם, דבר אשר יוסיף ויחזק את אמון המבקרים החדשים באתרכם.

באיזה גוף לכתוב? יחיד, רבים ראשון או שני - תלוי מי הלקוח שלכם. אין דרך כתיבה הכי מומלצת... השתדלו כמה שפחות לציין את המילה "אני", לפנייה בעלת אופי אישי ללקוחות פרטיים מומלץ לכתוב בלשון יחיד זכר (אתה) כמובן לפי התחושה. רצוי להשתמש במילים שפונות אל שני המינים, ופה השפה העברית בהחלט מאתגרת. אם הלקוחות הם חברות או ארגונים, או גופים, ניתן להשתמש גם בגוף שני רבים (אתם,אתן).

באיזה אורך צריך להיות הטקסט?
כמות, אם לומר את האמת, לא ממש עושה הבדל. איכות התוכן והרלוונטיות שלו היא זו שקובעת.
אומרים שגודל אופטימאלי לעמוד הוא כ- 300 מילים, אבל גם 500 יוכלו להיקרא בשקיקה. אפשר שלעיתים אף כ 1000 מילים ויותר ייתכן שלא יעברו את רף הפיהוק...

פונטים - או גופנים באתר שאינם נוחים לצפייה פוגמים בהנאת הקריאה של הגולש, דבר שעלול לעלות בקיצור זמן השהיה שלו בו. ישנם מגוון גופנים שנחשבים נוחים לקריאה כגון אריאל Arial לעברית וורנדה Veranda באנגלית, מומלץ לשמור על אחידות בתוכן ולא לשגע את הקוראים עם תחלופה תכופה של גופנים. מרכיב נוסף המשפיע על איכות הקריאה הוא גם גודל הגופן. גודל גופן צריך לאפשר הנאת קריאה ללא מאמץ.

אל תשכפלו תוכן - תוכן משוכפל הוא תוכן זהה שמופיע ביותר ממקום אחד ברשת. גוגל מתייחס בחומרה לתוכן כפול.

להיות מודעים שהגולשים בהתחלה סורקים בחטף את התוכן - לרוב, כאשר גולש מגיע לאתר חדש בד"כ הוא סורק את תוכנו בחטף ותר אחר מידע הקשור למה שאותו הוא מחפש.
בשל כך חשוב מאוד לנסח ולהבליט חלקים חשובים בעמוד האתר שימשכו את עיני הגולשים, על חלקים אלה "להצית" בו עניין ולגרות אותו להתעמק ולרדת לפרטים נוספים בו. כותרות וכותרות משנה מנוסחות היטב עוזרות לגולשים הסורקים את התוכן בחטף להבין במה עוסק האתר ומושכות אותם להמשיך לקרוא בכדי לקבל פרטים נוספים על השירות/מוצר.

התייחסות לקידום אתרים בתוכן עדיף שיתבצע רק בשלב האחרון של בניית האתר - רצוי מאוד להתמקד קודם בניסוח תוכן מהפנט שיופנה רק ללקוחותיכם ולא למנועי החיפוש, תתפלאו אך דרך פעולה זו תתרום הרבה יותר לקידומו במנועי החיפוש מאשר לחשוב היכן תוכלו להטמיע את מילות המפתח בזמן בניית התוכן שלו. לאחר שיש לכם אתר איכותי ומזמין, גשו לעבוד על קידום האתר במנועי חיפוש. לקידומו בגוגל אין צורך בהטמעת מילות מפתח רבות בתוכנו, אלא במספר מקומות מוגדרים. לקבלת מידע מפורט על איך לקדם את אתרכם גשו למדריך קידום אתרים המקיף.

תוכן מרתק באינטרנט הוא גם תוכן נגיש לקריאה. לכן, הקפידו על:חזרה למעלה
• טקסטים ללא שגיאות כתיב ושגיאות תחביר.
• הפרדה לפסקאות עם כותרות משנה.
• הבלטת משפטים מעודדי פעולה.כתיבת תוכן לאתר האינטרנט
• תמונות שמחזקות את המסר.
• הדגשת המסרים החשובים.
• משפטים קצרים וקליטים.
• חלוקת התוכן לקטעים.
• גודל פונט קריא ואחיד.
• שימוש בבולטים.

אז בהצלחה...

 

המלצות לפעולה -
• קחו את החומר ונושאי האתר שהרכבתם בפרק - אפיון האתר.
• פיתחו עמוד אקסל או וורד ורשמו את שמות הקישורים לפי סדרם בסרגלי הקישורים באתר.
• פיתחו עמוד וורד חדש לכל נושא באתר, כך שכל עמוד וורד ייצג דף באתר.
• רשמו בראש כל עמוד וורד את כותרת הנושא שלו. מומלץ להיעזר בהנחיות מדריך מילות מפתח.
• מלאו את עמודים אלה בחומר אשר ליקטתם עד כה ללא כל סינון.
• לבסוף, סננו וערכו כל עמוד וורד לפי ההנחיות במדריך זה כהכנה לשילובו באתר בפרק הבא.

 

טיפ מעבר לבניית האתר...
מצאו ערך מוסף לשירות/מוצר שלכם על פני המתחרים - נקודה למחשבה על אתר מצליח...

 

בשעה טובה. יש כבר תוכן לאתר? אז לפרק הבא - עיצוב תבנית האתר.

 

חזרה לרשימת סרטי יוטיוב מזוית אחרת - Youtube

 

המדריך להקמת אתר - העמוד הראשי

 

1. ההכנות לבניית האתר

2. כתיבת תוכן האתר

חזרה למעלה

3. עיצוב תבנית האתר

4. המשך תהליך בניית האתר

5. סיום תהליך הקמת האתר

 

 

 

300X250_01 responsive_wp_250x250 responsive_wp_300x250